you was my real love!!!

you was my real love!!!

بيا بريم يه جاي دور، فقط خودم ُ خودت! يه جاي پَرت ِ سوت ُ کور، فقط خودم ُ خودت! روي زمين ُ آسمون، فقط خودم ُ خودت! هيشکي نباشه بينمون، فقط خودم ُ خودت!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 6885
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


Pichak go Up

حرفه دلم

بیرون می رم از زندگیت مگه خودت نخواستی؟


فقط اینُ بدون که بی وفایی راستی راستی !


باشه می رم می رم یه جایی که منُ نبینی


فقط بگم که عشق ِ اولین و آخرینی


باشه می رم اما بدون رسم زمونه این نیست


پایان یک قصه ی خوب عاشقونه این نیست


باشه می رم از تو گذشته های رنگی ِ تو


یادی نمی کنم دیگه از دل سنگی ِ تو !


می گذرم از تموم خاطرات تلخ و شیرین


نترس نمی کنه تو رو دل ِ شکسته نفرین


بیرون می رم از زندگیت مگه خودت نخواستی؟


درسته که می خواستمت حتی با کم و کاستی


یه وقت یادت نره که دوست داشتی منُ یه روزی


تو آتیش ِ پشیمونی بپا یه وقت نسوزی !


من ُ بگو برای کی از همه چی بریدم !


برای کی به مرز دیوونگی هم رسیدم !؟


از عشق و از عاشقی بیزاره دلم خدایا !


چقد شکنجه دیده بیچاره دلم خدایا ..!


من که گذشته ام ازت خدا ازت بگذره


می گن اونی که می گذره همیشه عاشق تره




نظرات شما عزیزان:

Aloneboy
ساعت11:24---27 آبان 1390



بود بر شاخه هايم آخرين برگ

تو پنداري که شب چشمم به خواب است

نداني اين جزيره غرق آبست

به حال گريه مي خوانم خدا را

به حال دوست مي جويم شما را

زبس دل سوي مردم کرده ام من

در اين دنيا تو را گم کرده ام من

مرا در عاشقي بي تاب کردي

کجا هستي دلم را آب کردي

نه اکنون بلکه عمري، روزگاريست

که پيش روي ما غمگين حصاريست

بود روز تو براي ما شب تار

صدايت مي رسد از پشت ديوار

کلام نازنينت مهر جوش است

صدايت در لطافت چون سروش است

بدا ، روز و شب ما هم يکي نيست

شب ما بهر تو همگام روز است

به وقت صبح تو ما را شب آيد

در آن هنگامه جانم بر لب آيد

کويرم من، تو گلشن باش اي يار

به تاريکي تو روشن بــاش اي يار




Aloneboy
ساعت11:23---27 آبان 1390
کاش مي شد خالي از تشويش بود

برگ سبزي تحفه ي درويش بود

کاش تا دل مي گرفت و مي شکست

عشق مي آمد کنارش مي نشست

کاش با هر دل , دلي پيوند داشت

هر نگاهي يک سبد لبخند داشت

کاش لبخندها پايان نداشت

سفره ها تشويش آب ونان نداشت

کاش مي شد ناز را دزديد و برد

بوسه رابا غنچه هايش چيد و برد

کاش ديواري ميان ما نبود

بلکه مي شد آن طرف تر را سرود

کاش من هم يک قناري مي شدم

درتب آواز جاري مي شدم

آي مردم من غريبستاني ام

امتداد لحظه اي بارانيم

شهر من آن سو تر از پروازهاست

در حريم آبي افسانه هاست

شهر من بوي تغزل مي دهد

هرکه مي آيد به او گل مي دهد

دشتهاي سبز , وسعتهاي ناب

نسترن , نسرين , شقايق , آفتاب

باز اين اطراف حالم را گرفت

لحظه ي پرواز بالم را گرفت

مي روم آن سو تو را پيدا کنم

در دل آينه جايي باز کنم .


Aloneboy
ساعت11:23---27 آبان 1390
براي تو مي نويسم که بودنت بهار و نبودنت خزاني سرد است

تويي که تصور حضورت سينه بي رنگ کاغذم را نقش سرخ عشق مي زند

در کوير قلبم از تو براي تو مي نويسم

اي کاش در طلوع چشمان تو زندگي مي کردم

تا مثل باران هر صبح برايت شعري مي سرودم
آن گاه زمان را در گوشه اي جا مي گذاشتم و به شوق تو اشک مي شدم

و بر صورت مه آلودت مي لغزيدم
اي کاش باد بودم و همه عصر را در عبور مي گذراندم

تا شايد جاده اي دور هنوز بوي خوب پيراهنت

را وقتي از آن مي گذشتي در خود داشته باشد

که مرهمي شود براي دلتنگي هايم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lucky person تاريخ: چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راستی نظر یادتون نره دوستای گلم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to emogirl2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com